от скоро съм собственик на GTV 20.16V но на третия ден двг изтропа зверски след разглобяването се останови че на 3 е превартял биелен лагер и вала е доста надран въпроса ми е дали да шлаифам само тази шиика на ремонт или всичките като другите са ок. лагерите на другите сащо са добре а сегментите и блока сащо са ок.
Известие
Collapse
No announcement yet.
мотора изтропа
Collapse
X
-
Няма ли да му се напукат петите да транспортира двигателя Ти от Русе до София?sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Шлайфай всичко и вземи нови биелни и основни лагери ,смени си и гумичките на клапаните и ако са ти наред сегментите, сглобявай и карай смело. Ама не прави половинчати работи- или или ,че да не отваряш два пъти моторEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Така или иначе един лагер никой няма да ти продаде затова шлайфай всички шийки.Те видимо може да няма надирания,но като се замерят на микромер ще се види най-точно какво е цялостното износване,влизат ли в допуските,не влизат ли...
Внимавай при кой ще го оставиш да го шлайфат,че аз съм си патил с една според мен сбъркана шийка на биелен лагер.След точно 10 000км. пробег пак се разчука.Свалям и к'во да видя-трите биелни лагери и шийки им ОК само на първи цилиндър -->>
Това няма начин да е друго освен грешка,защото лагера е яко увлякъл...да беше някакво запушване ама не беше-всички маслени магистрали и дупчици бяха чисти.Въобще много голяма тъпня,а така вървеше след ремонта просто не беше истина
Иди при проверен и доказан майстор,че иначе гледай какво става някога...Uno 1.?i EX
Tipo 1.?i
Comment
-
Никога нищо не се знае аз уж взех кола която е обслужвана в Ауто италия ама .... някой пък е решил да сложи подобие на лагер за да спести пари ....
А нов мотор няма как да взема на този етап ... нямам намерение да давам за нещо пари което пак трябва да го отворя защото не знае читаво ли е кво ли е ... то се е видяло че ше се прави този ...Last edited by Galof; d.m.y г., 12:52.Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!
Comment
-
Щом си стигнал дотук, по-добрият вариант е да направиш цялостен ремонт на вала. Най добре го занеси на добър шлайфист да премери шийките и да си каже думата.
Аз съм носил вал и блок за шлайф в международния гараж в "Хаджи Димитър" и останах доволен от услугата.
Добри специалисти, добра техника и услуги на приемливи цени.
Не е зле да занесеш да погледнат и биелите, че като гледам остатъците от лагера, нищо чудно и биелата да е за смяна.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:34.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеНяма ли да му се напукат петите да транспортира двигателя Ти от Русе до София?AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Поне попитай колегата за цената на мотора...За да ти го предложи,сигурно има нещо предвид.Пък и може да ти каже с подробности какво е правено по него и дали трябва да го отваряш...!Успех с ремонта и по-бързо да я подкарваш!Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V -сбъдната мечта
Peugeot Partner 1.6 HDI 90 BHP(служебна)-много зла за гъзарите-ex
SEAT Ibisa 1.4 '08(служебна)-много пъргава и ненатоварваща-ex
Dacia Logan 1.5 cdi 90 BHP(служебна)-голямото наказание за шофьора!!
Comment
-
Първоначално публикувано от кучето Покажи съобщениеПоне попитай колегата за цената на мотора...За да ти го предложи,сигурно има нещо предвид.Пък и може да ти каже с подробности какво е правено по него и дали трябва да го отваряш...!Успех с ремонта и по-бързо да я подкарваш!
Comment
-
Колега, по-добре си вземи друг вал. Тези валове като изтропат се измятат. Просто при стопяването на лагера се получава участък на прегряване и вала се изкривява. И да го шлайфат след това пак си остава крив, защото вала е като жив и се криви при шлайфането и реално става така че шийките са ти на размер, но вала е крив и съответно пак се стопява. Даже и да го изправят при шлайфането, което става с отнемане на материал, си остават сили на напрежение и в последствие при загряване и изстиване на двигателя, тези сили не се знае в каква насока ще действат и вала пак се изкривява и съответно стопява лагерите. А това което си снимал не е подобие на лагер, а си е точно лагер, но явно вала е бил повличал и по-рано и е бил крив, и съответно пак е стопил лагера. Погледни какво пише отзад на лагерите, за да видиш кой ремонт са лагерите. Иначе е възможно да си шлайфаш твоя вал, но лагери за този двигател има само 1-ви ремонт. Може естествено да се сложат някакви други по размер. И друго правилно ти казаха, да провериш и биелата, защото най-вероятно и тя е деформирана от прегряване и повличане.
Успех
Comment
-
по твоита логика колега VET шлаифистите ще фалират а и съм правил и други мотори и съм шлаифал валове и са карали много хиляди ако вала е шлаифан от кадърен маистор и е зглобен правилно няма никакъв проблем а за биелата със сигурност ще се отрегулира
---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------
а за лагера съм убеден че това не е оргинален лагер и че там има бг интервенция и преправка и много добавка в картера по схемата.Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!
Comment
-
Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщениепо твоита логика колега VET шлаифистите ще фалират а и съм правил и други мотори и съм шлаифал валове и са карали много хиляди ако вала е шлаифан от кадърен маистор и е зглобен правилно няма никакъв проблем а за биелата със сигурност ще се отрегулира
---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------
а за лагера съм убеден че това не е оргинален лагер и че там има бг интервенция и преправка и много добавка в картера по схемата.
А иначе това за кривене на валове, и аз съм го чувал. Но тогава черупките щяха да са посинели от прегряване. Като гледам това не е твоя случай.
---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:24 ----------
Първоначално публикувано от VET Покажи съобщениеКолега, по-добре си вземи друг вал. Тези валове като изтропат се измятат. Просто при стопяването на лагера се получава участък на прегряване и вала се изкривява. И да го шлайфат след това пак си остава крив, защото вала е като жив и се криви при шлайфането и реално става така че шийките са ти на размер, но вала е крив и съответно пак се стопява. Даже и да го изправят при шлайфането, което става с отнемане на материал, си остават сили на напрежение и в последствие при загряване и изстиване на двигателя, тези сили не се знае в каква насока ще действат и вала пак се изкривява и съответно стопява лагерите. А това което си снимал не е подобие на лагер, а си е точно лагер, но явно вала е бил повличал и по-рано и е бил крив, и съответно пак е стопил лагера. Погледни какво пише отзад на лагерите, за да видиш кой ремонт са лагерите. Иначе е възможно да си шлайфаш твоя вал, но лагери за този двигател има само 1-ви ремонт. Може естествено да се сложат някакви други по размер. И друго правилно ти казаха, да провериш и биелата, защото най-вероятно и тя е деформирана от прегряване и повличане.
Успех
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщениепо твоита логика колега VET шлаифистите ще фалират а и съм правил и други мотори и съм шлаифал валове и са карали много хиляди ако вала е шлаифан от кадърен маистор и е зглобен правилно няма никакъв проблем а за биелата със сигурност ще се отрегулира
---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------
а за лагера съм убеден че това не е оргинален лагер и че там има бг интервенция и преправка и много добавка в картера по схемата.
П.П. Тук във форума имаше един колега с ГТВ на което му шлайфаха вала ако не се лъжа и то май не един път и след поредното изтрещяване нещо май изхвърли колата. Ако са ми верни спомените беше черно матово ГТВ.
Comment
Comment