Известие

Collapse
No announcement yet.

мотора изтропа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • мотора изтропа

    от скоро съм собственик на GTV 20.16V но на третия ден двг изтропа зверски след разглобяването се останови че на 3 е превартял биелен лагер и вала е доста надран въпроса ми е дали да шлаифам само тази шиика на ремонт или всичките като другите са ок. лагерите на другите сащо са добре а сегментите и блока сащо са ок.
    Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
    Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

  • #2
    Що не купиш направо двигателя ми...обади се или пиши за подробности )
    0898578598

    Comment


    • #3
      Няма ли да му се напукат петите да транспортира двигателя Ти от Русе до София?
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Шлайфай всичко и вземи нови биелни и основни лагери ,смени си и гумичките на клапаните и ако са ти наред сегментите, сглобявай и карай смело. Ама не прави половинчати работи- или или ,че да не отваряш два пъти мотор
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          Така или иначе един лагер никой няма да ти продаде затова шлайфай всички шийки.Те видимо може да няма надирания,но като се замерят на микромер ще се види най-точно какво е цялостното износване,влизат ли в допуските,не влизат ли...
          Внимавай при кой ще го оставиш да го шлайфат,че аз съм си патил с една според мен сбъркана шийка на биелен лагер.След точно 10 000км. пробег пак се разчука.Свалям и к'во да видя-трите биелни лагери и шийки им ОК само на първи цилиндър -->>

          Това няма начин да е друго освен грешка,защото лагера е яко увлякъл...да беше някакво запушване ама не беше-всички маслени магистрали и дупчици бяха чисти.Въобще много голяма тъпня,а така вървеше след ремонта просто не беше истина
          Иди при проверен и доказан майстор,че иначе гледай какво става някога...
          Uno 1.?i EX
          Tipo 1.?i

          Comment


          • #6
            Дали ще му се ,,напукат петите,,е негова и моя работа немислиш ли?Всичко е въпрос на договаряне.Просто предлагам вариант...

            Comment


            • #7
              Никога нищо не се знае аз уж взех кола която е обслужвана в Ауто италия ама .... някой пък е решил да сложи подобие на лагер за да спести пари ....
              А нов мотор няма как да взема на този етап ... нямам намерение да давам за нещо пари което пак трябва да го отворя защото не знае читаво ли е кво ли е ... то се е видяло че ше се прави този ...
              Attached Files
              Last edited by Galof; d.m.y г., 12:52.
              Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
              Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

              Comment


              • #8
                Щом си стигнал дотук, по-добрият вариант е да направиш цялостен ремонт на вала. Най добре го занеси на добър шлайфист да премери шийките и да си каже думата.
                Аз съм носил вал и блок за шлайф в международния гараж в "Хаджи Димитър" и останах доволен от услугата.
                Добри специалисти, добра техника и услуги на приемливи цени.

                Не е зле да занесеш да погледнат и биелите, че като гледам остатъците от лагера, нищо чудно и биелата да е за смяна.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:34.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Няма ли да му се напукат петите да транспортира двигателя Ти от Русе до София?
                  Ако е за транспорта - мога да помогна с такъв. Няма да струва нищо. Примерно - в понеделник имам автомобил, който ще пътува от Русе до София
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Поне попитай колегата за цената на мотора...За да ти го предложи,сигурно има нещо предвид.Пък и може да ти каже с подробности какво е правено по него и дали трябва да го отваряш...!Успех с ремонта и по-бързо да я подкарваш!
                    Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V -сбъдната мечта
                    Peugeot Partner 1.6 HDI 90 BHP(служебна)-много зла за гъзарите-ex
                    SEAT Ibisa 1.4 '08(служебна)-много пъргава и ненатоварваща-ex
                    Dacia Logan 1.5 cdi 90 BHP(служебна)-голямото наказание за шофьора!!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от кучето Покажи съобщение
                      Поне попитай колегата за цената на мотора...За да ти го предложи,сигурно има нещо предвид.Пък и може да ти каже с подробности какво е правено по него и дали трябва да го отваряш...!Успех с ремонта и по-бързо да я подкарваш!
                      +1.

                      Comment


                      • #12
                        Колега, по-добре си вземи друг вал. Тези валове като изтропат се измятат. Просто при стопяването на лагера се получава участък на прегряване и вала се изкривява. И да го шлайфат след това пак си остава крив, защото вала е като жив и се криви при шлайфането и реално става така че шийките са ти на размер, но вала е крив и съответно пак се стопява. Даже и да го изправят при шлайфането, което става с отнемане на материал, си остават сили на напрежение и в последствие при загряване и изстиване на двигателя, тези сили не се знае в каква насока ще действат и вала пак се изкривява и съответно стопява лагерите. А това което си снимал не е подобие на лагер, а си е точно лагер, но явно вала е бил повличал и по-рано и е бил крив, и съответно пак е стопил лагера. Погледни какво пише отзад на лагерите, за да видиш кой ремонт са лагерите. Иначе е възможно да си шлайфаш твоя вал, но лагери за този двигател има само 1-ви ремонт. Може естествено да се сложат някакви други по размер. И друго правилно ти казаха, да провериш и биелата, защото най-вероятно и тя е деформирана от прегряване и повличане.

                        Успех

                        Comment


                        • #13
                          по твоита логика колега VET шлаифистите ще фалират а и съм правил и други мотори и съм шлаифал валове и са карали много хиляди ако вала е шлаифан от кадърен маистор и е зглобен правилно няма никакъв проблем а за биелата със сигурност ще се отрегулира

                          ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

                          а за лагера съм убеден че това не е оргинален лагер и че там има бг интервенция и преправка и много добавка в картера по схемата.
                          Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
                          Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщение
                            по твоита логика колега VET шлаифистите ще фалират а и съм правил и други мотори и съм шлаифал валове и са карали много хиляди ако вала е шлаифан от кадърен маистор и е зглобен правилно няма никакъв проблем а за биелата със сигурност ще се отрегулира

                            ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

                            а за лагера съм убеден че това не е оргинален лагер и че там има бг интервенция и преправка и много добавка в картера по схемата.
                            Спокойно колега. Виждам, че разбираш нещата. Просто намери добър шлайфист с добра машина и всичко ще е ок. Дано само шийката да не е излязла от ремонтен размер.
                            А иначе това за кривене на валове, и аз съм го чувал. Но тогава черупките щяха да са посинели от прегряване. Като гледам това не е твоя случай.

                            ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:24 ----------

                            Първоначално публикувано от VET Покажи съобщение
                            Колега, по-добре си вземи друг вал. Тези валове като изтропат се измятат. Просто при стопяването на лагера се получава участък на прегряване и вала се изкривява. И да го шлайфат след това пак си остава крив, защото вала е като жив и се криви при шлайфането и реално става така че шийките са ти на размер, но вала е крив и съответно пак се стопява. Даже и да го изправят при шлайфането, което става с отнемане на материал, си остават сили на напрежение и в последствие при загряване и изстиване на двигателя, тези сили не се знае в каква насока ще действат и вала пак се изкривява и съответно стопява лагерите. А това което си снимал не е подобие на лагер, а си е точно лагер, но явно вала е бил повличал и по-рано и е бил крив, и съответно пак е стопил лагера. Погледни какво пише отзад на лагерите, за да видиш кой ремонт са лагерите. Иначе е възможно да си шлайфаш твоя вал, но лагери за този двигател има само 1-ви ремонт. Може естествено да се сложат някакви други по размер. И друго правилно ти казаха, да провериш и биелата, защото най-вероятно и тя е деформирана от прегряване и повличане.

                            Успех
                            Такива зловещи сценарии се получават при юнашко каране без масло в картера.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщение
                              по твоита логика колега VET шлаифистите ще фалират а и съм правил и други мотори и съм шлаифал валове и са карали много хиляди ако вала е шлаифан от кадърен маистор и е зглобен правилно няма никакъв проблем а за биелата със сигурност ще се отрегулира

                              ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

                              а за лагера съм убеден че това не е оргинален лагер и че там има бг интервенция и преправка и много добавка в картера по схемата.
                              Здрасти колега, много точно отбеляза "кадърен майстор", къде ги тези майстори бе колега и що попадам все на некадърни. Ако искаш мога да ти снимам купчината валове които съм свалил след едва 500 - 1000км след шлайф. Някои от колегите коита са ми идвали в сервиза са я виждали тая купчина. Защо като сложа стандартен вал и забравям че съм го сменял, а шлайфан вал кара само няколко хиляди. Вярно имало е случаи когато изкарват и по 20 000 ама това приемливо ли е. Просто споделям опита си с италианските мотори. И аз съм шлайфал изтропали валове на Мерцедеси, фолксвагени и опели и нямат проблем, но италианските просто не стават. И си има една точно определена причина затова, заводски валовете са повърхностно обработени, като им теглиш един шлай и нещата приключват, защото след шлайф кой обработва валове в България, ами никой. Та незнам какъв опит имаш с шлайфани валове, но моя за последните 15 години показва това, което говоря. Позволих си да дам съвет на колегата пък той който иска да слуша.
                              П.П. Тук във форума имаше един колега с ГТВ на което му шлайфаха вала ако не се лъжа и то май не един път и след поредното изтрещяване нещо май изхвърли колата. Ако са ми верни спомените беше черно матово ГТВ.

                              Comment

                              Working...
                              X